Show simple item record

dc.contributor.authorNorheim, Margrete Moen
dc.date.accessioned2019-07-23T06:52:34Z
dc.date.available2019-07-23T06:52:34Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606220
dc.descriptionGUPEL412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 03.06.19nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleFattigdom: Elevers oppfattelser og læreverks presentasjon av fattigdom i Tanzanianb_NO
dc.title.alternativePoverty: Students’ perceptions and textbooks’ presentation of poverty in Tanzanianb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber53nb_NO
dc.description.localcodeGUPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal