Show simple item record

dc.contributor.authorKommedal, Jonas
dc.date.accessioned2019-07-23T06:47:03Z
dc.date.available2019-07-23T06:47:03Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606217
dc.descriptionGUPEL412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 02. Juni 2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.title«Hvordan har rekkefølge av undervisningsmetoder innvirkning på elevers engasjement – teori før eller etter disseksjon?»nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber35nb_NO
dc.description.localcodeGUPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal