Show simple item record

dc.contributor.authorHansen, Solveig Aasbø
dc.date.accessioned2019-07-23T06:05:24Z
dc.date.available2019-07-23T06:05:24Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606199
dc.descriptionGUPEL412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 03.06.19nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHIV/AIDS fra tanzanianske elevers perspektiv: Oppfattelser opp mot undervisning.nb_NO
dc.title.alternativeHIV/AIDS from Tanzanian student’s perspective: Perceptions in relation to educationnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber52nb_NO
dc.description.localcodeGUPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal