Show simple item record

dc.contributor.authorCarlsen, Kenneth Haram
dc.date.accessioned2019-07-23T05:58:48Z
dc.date.available2019-07-23T05:58:48Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606194
dc.descriptionGUPEL412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett / Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolkning / Matematikk Innleveringsdato: 03.06.2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleEn kvalitativ studie av nivådifferensiert undervisning i matematikknb_NO
dc.title.alternativeA Qualitative Study of Level-Differentiated Teaching in Mathematicsnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber102nb_NO
dc.description.localcodeGUPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal