Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBarkved, Nathalie Seldal
dc.date.accessioned2019-07-23T05:51:04Z
dc.date.available2019-07-23T05:51:04Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606189
dc.descriptionGUPEL412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 14. juni 2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleSosial inkludering for elever med utviklingshemmingnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber39nb_NO
dc.description.localcodeGUPEL412nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal