Show simple item record

dc.contributor.authorSandnes, Inga Marie Olsen
dc.date.accessioned2019-07-22T08:26:37Z
dc.date.available2019-07-22T08:26:37Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606096
dc.descriptionGLU 1-7 GBPEL412: Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 03.06.2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleRelasjoner, omsorgssvikt og resiliens : En kvalitativ undersøkelse om fire læreres refleksjoner om relasjonens betydning for elever utsatt for omsorgssviktnb_NO
dc.title.alternativeRelationships, neglect of care and resilience : A qualitative study of which reflections teachers make about the significance of relationships for pupils exposed to neglect of carenb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber42nb_NO
dc.description.localcodeGBPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal