Show simple item record

dc.contributor.authorErdal, Malene
dc.date.accessioned2019-07-22T08:00:47Z
dc.date.available2019-07-22T08:00:47Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606078
dc.descriptionGBPEL412 Bacheloroppgåve, vitskapsteori og forskingsmetode Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett (FLKI) Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 03.06.2019nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleTILPASSA OPPLÆRING FOR EVNERIKE ELEVAR : Dette er ei kvalitativ undersøking av kva lærarar legg vekt på for å gje evnerike elevar i matematikk tilpassa opplæringnb_NO
dc.title.alternativeADAPTED EDUCATION FOR GIFTED STUDENTS : This is a qualitative study that examines what teachers choose to emphasize to give gifted/exceptional students an adapted math educationnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber43nb_NO
dc.description.localcodeGBPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal