dc.contributor.author | Garnes, Runa Håland | |
dc.date.accessioned | 2019-07-22T07:55:36Z | |
dc.date.available | 2019-07-22T07:55:36Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2606073 | |
dc.description | Bacheloroppgave i Grunnskoleutdanningen 1-7 GBPEL412 - Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 3. juni 2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Tilrettelegging for minoritetsspråklige elevers muntlige deltakelse i klasserommet | nb_NO |
dc.title.alternative | Facilitating for minority pupils´ oral participation in the classroom | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 45 | nb_NO |
dc.description.localcode | GBPEL412 | nb_NO |