Show simple item record

dc.contributor.authorNorheim, Regine
dc.contributor.authorRøed, Fredrik
dc.date.accessioned2019-07-09T09:33:42Z
dc.date.available2019-07-09T09:33:42Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2603872
dc.descriptionØkonomi og jus Institutt for Økonomi og Administrasjonnb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMerkevarebygging og posisjonering: En kvalitativ undersøkelse av små og mellomstore bedrifter i Sogndalnb_NO
dc.title.alternativeBranding and positioning: A qualitative survey of small and medium-sized enterprises in Sognb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.description.localcodeBO6-2011nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal