Show simple item record

dc.contributor.authorFroestad, Runar Hauso
dc.date.accessioned2019-06-27T09:01:55Z
dc.date.available2019-06-27T09:01:55Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2602493
dc.descriptionMAS3-307- Masteroppgåve i læring og undervisning Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag 15.05.2019nb_NO
dc.description.abstractFøremålet med den masterstudien er å undersøke i kva grad det er forskjellar i elev-involvering ved bruk av undervisningsmetodane økologisk oppgåveanalyse og tradisjonell undervisningsmetode i volleyballundervisning ved bruk av longnet. I oppgåva har det blitt undersøkt i kva grad involveringa i er ulik mellom undervisningsmetodane, i kva grad erfaring i volleyball, kjønn og klasse har påverka involveringa og i kva grad elevane har opplevd involvering og glede ved å spele volleyball på longnet. For å undersøke involveringa til elevane i undervisninga vart det gjennomført aksjonsforsking med 41 10.klassingar. Deltakarane vart undervist i tre timar med kvar av undervisningsmetodane og svara påspørjeskjema knytt til den kognitive, kjenslemessige og sosiale –involveringa. Spørjeskjema som vart nytta er basert på Ramey, Rose-Krasnor, Busseri, Gadbois, Bowker og Findlay (2015) sitt spørjeskjema om involvering. Deltakarane vart også spurt om erfaringar ved å bruke longnet i volleyballspelet. Resultata frå denne undersøkinga fann ingen signifikante forskjellar i involveringa i undervisningsmetodane. Deltakarane i denne undersøkinga opplevde spesielt høg emosjonell involvering i båe undervisningsmetodar. Studien viser at deltakarane med høgare erfaring i volleyball svara at dei opplevde større involvering i den tradisjonelle undervisninga medan jentene opplevde noko høgare involvering i den økologiske undervisninga. For å inkludere jenter og elevar med mindre erfaring kan økologisk oppgåveanalyse nyttast som eit alternativ til tradisjonell undervisningsmetode. På grunnlag av at den nye læreplanen i kroppsøving framhevar allsidig motorisk læring, eit meir variert fag og stimulerer til eit breitt utval av rørsleaktivitetar, kan båe desse undervisningmetodane nyttast dersom det er eit mål å skape involvering og metodevariasjon i faget .Denne undersøkinga har også vist at elevane har opplevd svært høg involvering i spel på longnet. Dersom ein ynskjer å skape mykje ball-touch og fysisk involvering, kan longnet med fordel nyttast i volleyballundervisning.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandet
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleFagdidaktisk tilnærming og kroppsøvingselevar si involvering i longnet volleyballundervisningnb_NO
dc.title.alternativeDidactic approaches and PE students involvement in longnet volleyball educationnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber92nb_NO
dc.description.localcodeMAS3-307nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal