dc.contributor.author | Kløve, Malene Tveit | |
dc.date.accessioned | 2019-06-25T09:09:16Z | |
dc.date.available | 2019-06-25T09:09:16Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2602012 | |
dc.description | PE379 Grunnskulelærarutdanning 5. – 10. Fakultetet for lærarutdanning, kultur og idrett 10.05.2019 | nb_NO |
dc.description.abstract | Denne bacheloroppgåva er ei kvantitativ studie som omhandlar indre motivasjon og elevmedverknad på ungdomstrinnet. Problemstillinga som skal svarast på er som følgande: «Er det samanheng mellom grad av elevmedverknad og indre motivasjon på ungdomstrinnet?» For å svare på denne problemstillinga er det blitt gjennomført ei kvantitativ studie der data frå elevar på ungdomsskuletrinnet er blitt samla inn. Resultatet har blitt drøfta i lyset av relevant teori presentert i teoridelen av denne oppgåva. Ved å sjå på funna i denne undersøkinga kan ein anta at elevmedverknad kan påverke den indre motivasjonen til elevar i positiv grad, og at ulike aspekt ved elevmedverknad har større påverknadskraft enn andre. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Indre motivasjon og medverknad | nb_NO |
dc.title.alternative | Intrinsic motivation and participation | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 29 | nb_NO |
dc.description.localcode | PE379 | nb_NO |