dc.contributor.author | Sekkingstad, Dorthea | |
dc.contributor.author | Syse, Ingrid | |
dc.date.accessioned | 2019-06-19T07:40:48Z | |
dc.date.available | 2019-06-19T07:40:48Z | |
dc.date.created | 2019-06-16T16:38:49Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Sekkingstad, D. & Syse, I. (2019). «Spør oss, vi vil bidra» – lærarar som lokomotiv for å fremje skuleutvikling – ein mogleg modell. I Ø. Helgesen, R. Glavee-Geo, G. Mustafa, E. Nesset & P. Rice (Red.), Modeller: Fjordantologien 2019 (s. 437-455). Oslo: Universitetsforlaget. | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 978-82-15-03439-3 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2601292 | |
dc.description.abstract | Yrkesfaglærarløftet er ei storstilt nasjonal satsing for å heve kompetansen til yrkesfaglærarar. Artikkelen byggjer på fokusgruppeintervju med studentar som har delteke på ei av vidareutdanningane i piloteringa av satsinga. Gjennom å systematisere kva studentar trekkjer fram som sentralt for å fremje kompetanseutvikling på eigen skule, set artikkelen søkjelys på føresetnader for at ei vidareutdanning for yrkesfaglærarar kan bidra til skuleutvikling. Med utgangspunkt i dette presenterer vi kjerneelement som bør vere til stades når modellar for vidareutdanning for yrkesfaglærarar skal utviklast. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Universitetsforlaget | nb_NO |
dc.relation.ispartof | Modeller- Fjordantologien 2019 | |
dc.relation.uri | https://www.idunn.no/modeller/21_spoer_oss_vi_vil_bidra_laerarar_som_lokomotiv_for_aa_ | |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Skoleledelse | nb_NO |
dc.subject | School management | nb_NO |
dc.subject | Kompetanseutvikling | nb_NO |
dc.subject | Teacher professional development | nb_NO |
dc.subject | Etter- og videreutdanning | nb_NO |
dc.subject | Further education | nb_NO |
dc.subject | Skolebasert kompetanseutvikling | nb_NO |
dc.subject | Utdanning | nb_NO |
dc.subject | Læring og undervisning i høyere utdanning | nb_NO |
dc.subject | Teaching and learning in higher education | nb_NO |
dc.title | «Spør oss, vi vil bidra» – lærarar som lokomotiv for å fremje skuleutvikling – ein mogleg modell | nb_NO |
dc.type | Chapter | nb_NO |
dc.type | Peer reviewed | |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.rights.holder | © Forfattarane | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 437-455 | nb_NO |
dc.identifier.cristin | 1705202 | |
cristin.unitcode | 203,10,2,0 | |
cristin.unitname | Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |