Gjennomføring av faget Klima og miljø på Firda vidaregåande skule
Report
Published version
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2599122Utgivelsesdato
2019Metadata
Vis full innførselSamlinger
Originalversjon
Sætre, P. J. (2019). Gjennomføring av faget Klima og miljø på Firda vidaregåande skule. Sogndal: Høgskulen på VestlandetSammendrag
Ved Firda vidaregåande skule har ein utvikla eit nytt fag med tittel: Klima– og miljøfag. Faget tar for seg forskjellige sider ved klimautfordringa. Denne rapporten viser elevar og lærarar sine vurdering av faget. Faget blir sett på som interessant, nyttig og aktuelt og kan bidra til framtidsoptimisme, sjølv om auka kunnskap også kan føre til auka skepsis om ein klarer å løyse klimautfordringa. Rapporten tar opp motivasjonen til kvifor elevane valte faget, kva for utbyte ein hadde av faget i forhold til å løyse miljøproblem, og generelt kva for ein oppfatning ein hadde til klimaproblemet. Val av arbeidsmetodar og val av læremiddel som blei brukt i gjennomføringa av faget blir også vurdert i rapporten.