Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorEikås, Torunn
dc.date.accessioned2019-02-20T10:18:02Z
dc.date.available2019-02-20T10:18:02Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2586481
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskolen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMeditasjon i barnehagen det har vi ikke tid til, det er så mye vi skal lære: På hvilken måte kan meditasjon som metode bidra til å opprettholde barns nærværsevne i barnehagen og hvordan blir dette synlig i deres atferd?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.description.localcodeBLU-BACH15nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal