Meditasjon i barnehagen det har vi ikke tid til, det er så mye vi skal lære: På hvilken måte kan meditasjon som metode bidra til å opprettholde barns nærværsevne i barnehagen og hvordan blir dette synlig i deres atferd?
dc.contributor.author | Eikås, Torunn | |
dc.date.accessioned | 2019-02-20T10:18:02Z | |
dc.date.available | 2019-02-20T10:18:02Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2586481 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskolen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Meditasjon i barnehagen det har vi ikke tid til, det er så mye vi skal lære: På hvilken måte kan meditasjon som metode bidra til å opprettholde barns nærværsevne i barnehagen og hvordan blir dette synlig i deres atferd? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.description.localcode | BLU-BACH15 | nb_NO |