Show simple item record

dc.contributor.authorHaugane, Anne-Merete Vabø
dc.date.accessioned2018-12-03T07:53:44Z
dc.date.available2018-12-03T07:53:44Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2575699
dc.descriptionMasterstudium i organisasjon og leiing, helse- og velferdsleiing og utdanningsleiing Fakultet for økonomi og samfunnsvitskap Institutt for samfunnsvitskap Oktober, 2018nb_NO
dc.description.abstractTemaet for oppgåva er knytt til om det administrative nivået innan kommunal skuledrift kan ha noko å seie for elevane sine læringsresultat. Mykje forsking viser at det er slike samanhengar knytt til lærarane si tyding for læringsresultata. I løpet av dei siste 10 åra har det framkomme av forsking at det også er samanhengar mellom korleis kommunal skuleleiing (rektor og leiarteam) skjøttar oppgåvene sine og elevane sine læringsresultat. I den same perioden er omgrepet lokal skuleeigar nytta meir og meir i nasjonale styringsdokument. Oppgåva nyttar teori om ulike styringslogikkar som forklaringskjelder i arbeidet med å sjå etter mønster og samanhengar mellom den målte læringa i ein kommune og kjenneteikna ved kommunal, administrativ skuleleiing i den same kommunen. Forskinga søkjer å gjere ein kvalitativ studie av mest like system- design. Ulike case er vald ut frå resultat på den avhengige variabelen. Slik har målet vore å sjå etter om det er system/ mønster i likskapar og ulikskapar mellom case med ulike og like verdiar. Fire elles mest mogleg like kommunar er intervjua på lærar-, rektor og kommunal, administrativt skuleleiarnivå. Studien viser at visse mønstermiksar ser ut til å best kunne skape organisasjonsutvikling og profesjonsutvikling som igjen skapar gode læringsresultat. Kommunal, administrativ skuleleiing er truleg ein viktig premiss-leverandøren for kva logikkar som spelar i lag og korleis dette blir lagt til rette for. Dette kan mellom anna ha tyding for korleis til dømes digitaliseringsprosessar i skulesektor best kan innrettast for å sikre kvalitet.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleSaman om læring?nb_NO
dc.title.alternativeTogether about learning?nb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber144nb_NO
dc.description.localcodeMR691 1 MA 2018nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal