Show simple item record

dc.contributor.authorNilsen, Håkon
dc.date.accessioned2018-06-27T09:20:58Z
dc.date.available2018-06-27T09:20:58Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2503190
dc.descriptionBachelor i økonomi og administrasjon ASF/IØA/Økonomi og administrasjonnb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBrand Resonance Pyramid og forståelse av forbrukerens beslutningsprosess som verktøy for å øke forbrukerens bevissthet.nb_NO
dc.title.alternativeBrand Resonance Pyramid and understanding of the consumer´s decision-making process as a tool for raising consumer´s awareness.nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.description.localcodeBachelor i økonomi og administrasjon ASF/IØA/Økonomi og administrasjonnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal