dc.contributor.author | Sekkingstad, Dorthea | |
dc.contributor.author | Syse, Ingrid | |
dc.date.accessioned | 2017-11-07T09:24:59Z | |
dc.date.available | 2017-11-07T09:24:59Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Bedre skole. 2014 (3), 64-68 | nb_NO |
dc.identifier.issn | 0802-183X | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2464494 | |
dc.description.abstract | Lærarar vel å utvikla kompetansen sin som klasseleiar gjennom å arbeida med å byggja relasjonar til elevane og å leggja gode og tydelege strukturelle rammer kring læringsarbeidet. Ved å øva jamt og trutt opplever dei å bli dyktigare til å leia læringsprosessar. Mest nytta strategiar for å utvikla kompetansen går gjennom erfaringsdeling med kollegaer, refleksjon over eigen praksis og tilbakemeldingar frå elevane. Lesing av faglitteratur ser også ut til å vera viktig. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.subject | struktur | nb_NO |
dc.subject | Læring og undervisning | nb_NO |
dc.subject | kompetanseutvikling | nb_NO |
dc.subject | Sosiale relasjoner | nb_NO |
dc.subject | lærere | nb_NO |
dc.title | Øve, øve, jamt og trutt...Klasseleiing og profesjonsutvikling i praksisfeltet | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 64-68 | nb_NO |
dc.source.journal | Bedre skole | nb_NO |
dc.source.issue | 3 | nb_NO |
dc.identifier.cristin | 1156870 | |