dc.contributor.author | Nilsen, Simen Osland | |
dc.date.accessioned | 2017-11-02T09:43:40Z | |
dc.date.available | 2017-11-02T09:43:40Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2463641 | |
dc.description | Grunnskulelærar 5-10 PE379 Avdeling for lærarutdanning og idrett, institutt for grunnskulelærarutdanning | nb_NO |
dc.description.abstract | Denne oppgåva er skriven med bakgrunn i ei kvalitativ undersøking av tema montessoripedagogikk, og det arbeidande mennesket frå generell del av læreplanen. Oppgåva rettar fokus på det tilrettelagte miljøet i montessoripedagogikken, der nøkkelementa læringsmiljø, læringsmaterial og montessoripedagogen si rolle inngår. Eg har undersøkt korleis dei tre nøkkelelementa i montessoripedagogikken vert nytta for å nå det overordna læreplansmåla knytt til det arbeidandemennesket, slik dette er formulert i generell del av læreplanen. Resultata viser stor overføringsverdi mellom teori og praksis. Ut i frå resultata kan ein kanskje hevde at montessoripedagogikken legg betre til rette for å utvikle det arbeidande mennesket enn den offentlege grunnskulen. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.subject | Montessoripedagogikk | nb_NO |
dc.subject | Det arbeidende mennesket | nb_NO |
dc.subject | læringsmiljø | nb_NO |
dc.subject | læringsmaterial | nb_NO |
dc.title | Elevstyrt læring i Montessoriskulen | nb_NO |
dc.title.alternative | Student-centered learning in the Montessori School | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 29 | nb_NO |