dc.contributor.author | Dalatun, Andrea Mo | |
dc.date.accessioned | 2017-11-02T09:02:36Z | |
dc.date.available | 2017-11-02T09:02:36Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2463621 | |
dc.description | Grunnskulelærarutdanning 5-10 PE379 Avdeling for lærarutdanning og idrett, institutt for grunnskulelærarutdanning | nb_NO |
dc.description.abstract | Temaet i denne oppgåva er heim-skule samarbeid. I ynskje om å få ei breiare og djupare forståing av kva erfarne lærarar vektlegg i eit godt foreldresamarbeid, valte eg å nytte ein kvalitativ metode i form av å intervjue tre lærarar. Eg har sett på kva som kjenneteiknar eit godt foreldresamarbeid, formålet med samarbeidet, ulike samarbeidsformer og potensielle utfordringar. Lovverk og tidlegare forsking utgjer teorigrunnlaget i oppgåva. Forskinga visar at informantane vektlegg å få til ein god relasjon der samarbeidet kjenneteiknas av ein gjensidig og positiv kontakt. Undersøkinga mi viser også kor verdifull rolle alle partane i samarbeidet har. På trass av dette kunne det sjå ut som at mangel på tid kan utfordra samarbeidsforholdet. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.subject | Samarbeid | nb_NO |
dc.subject | hjem-skole | nb_NO |
dc.subject | foreldresamarbeid | nb_NO |
dc.title | Samarbeid skriv vi med to bokstavar: VI : ei kvalitativ undersøking om kva erfarne lærarar vektlegg i eit godt heim-skule samarbeid? | nb_NO |
dc.title.alternative | Cooperation is spelled with two letters: WE | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 25 | nb_NO |