dc.contributor.author | Berge, Lars Eirik | |
dc.contributor.author | Endestad, Torbjørn | |
dc.date.accessioned | 2017-11-02T08:41:25Z | |
dc.date.available | 2017-11-02T08:41:25Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2463607 | |
dc.description | Grunnskulelærarutdanning 5.-10. PE379 | nb_NO |
dc.description.abstract | Denne bacheloroppgåva er skrive ut i frå ei kvalitativ undersøking, der temaet har vore læraren si
tilrettelegging for relasjonsbygging mellom elevar i oppstartinga på 8.trinn. Grunnen til at det
nettopp er 8.trinn som er fokusområde, er fordi det kan vere ekstra utfordrande på dette trinnet. Her
kan elevane kome frå fleire ulike skular, og har av den grunn mindre kjennskap til kvarandre frå før
av. Vi har sett på kva tiltak læraren gjer for å etablere relasjonar mellom elevar, og korleis dette
arbeidet verkar inn på læringsmiljøet i klassen. Det teoretiske grunnlaget i oppgåva er knytt til
læringsmiljø, relasjonsbygging, sosial kompetanse og proaktiv klasseleiing. | nb_NO |
dc.subject | Læringsmiljø | nb_NO |
dc.subject | relasjonsbygging | nb_NO |
dc.subject | sosial kompetanse | nb_NO |
dc.subject | proaktiv klasseleiing | nb_NO |
dc.title | Læraren si tilrettelegging for relasjonar mellom elevar i oppstarten på 8.trinn | nb_NO |
dc.title.alternative | The teacher`s arrangement for relations between pupils, in the beginning of the 8th grade | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 42 | nb_NO |