dc.contributor.author | Paulen, Annette Storøy | |
dc.date.accessioned | 2017-09-08T09:26:43Z | |
dc.date.available | 2017-09-08T09:26:43Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2453723 | |
dc.description | Organisasjon og utdanningsleiing. Avdeling for samfunnsfag/Institutt for samfunnsvitskap/master i organisasjon og leiing 09.06.2017 | nb_NO |
dc.description.abstract | Bakgrunnen for studien er at eg gjennom min yrkespraksis som pedagogisk leiar har opplevd det utfordrande å legge til rette for læring og kunnskapsutvikling i barnehagen. Målet med studien har vore å undersøke korleis styrar og pedagogisk leiar legg til rette for læring og kunnskapsutvikling, samt danne ei djupare forståing for korleis assistentane/fagarbeidarane opplever og tek til seg læringstiltaka. Studien belyser også kva assistentane/fagarbeidarane gjer for å tileigne seg kunnskap på eiga hand.
Studien er basert på kvalitativ metode, intervjua er semistrukturerte. Deltakarane i denne studien er styrarar, pedagogiske leiarar og assistentar/fagarbeidarar med minimum to års arbeidserfaring i barnehage.
Sentralt i arbeidet for å lukkast, er involvering, refleksjon og formidling av fagkunnskap, samt å nyttegjere seg av den tause kunnskapen som assistentane/ fagarbeidarane innehar. Studien viser og at leiinga har bygd ein struktur som opnar opp for det naudsynte kunnskapsrommet, gjennom både formelle og uformelle møtearenaer. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | |
dc.subject | Kunnskapsutvikling | nb_NO |
dc.subject | barnehagen | nb_NO |
dc.subject | barnehagepersonalet | nb_NO |
dc.subject | pedagogisk leder | nb_NO |
dc.subject | barnehagestyrer | nb_NO |
dc.title | Kunnskapsutvikling blant personalet i barnehagen, ein leiars ansvar? | nb_NO |
dc.title.alternative | Development of knowledge in kindergarten - the leadership's responsibility? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 118 | nb_NO |