dc.contributor.author | Van Duijn, Ilse | |
dc.date.accessioned | 2016-09-14T06:19:59Z | |
dc.date.available | 2016-09-14T06:19:59Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2407019 | |
dc.description | MAS3-307, Masteroppgåve i læring og udervisning, Mai 2016 | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.subject | Grammatikk | nb_NO |
dc.subject | Grammatikkundervisning | nb_NO |
dc.subject | Generativ grammatikk | nb_NO |
dc.subject | Systemisk-funksjonell grammatikk | nb_NO |
dc.subject | Komparativ forskning | nb_NO |
dc.title | Ulike land, ulik grammatikkundervisning?: Ei komparativ undersøking av ulike syn på grammatikkundervisninga i læreplanar og læreverk frå Noreg og Nederland | nb_NO |
dc.title.alternative | Different countries, different approaches to grammar education?: A comparative study of different views in curriculum documents and textbooks from Norway and the Netherlands | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 81 | nb_NO |