Bruk av rekning i alle fag
Abstract
Forfattar:
Mathias Meløy Nilsen
Tittel:
Bruk av rekning i alle fag
Innleiing:
I innleiinga skriv eg om bakgrunnen for oppgåva eg har valt. Skriv og litt om korleis eg kom fram til den aktuelle problemstillinga.
Problemstilling:
Kan bruk av rekning i faget kroppsøving auke matematikkinteressa for ungdomskuleelevar?
Teori:
Her presenterer eg ulike teoriar knytt til problemstillinga mi. Ser og litt på statlege føringar knytt til emnet (stortingsmelding 22) (utdanningsdirektoratet).
Metode:
For å finne svar på problemstillinga mi har eg nytta kvalitativ metode, samt observasjon og aksjonslæring.
Resultat og drøfting:
Her presenterer eg resultat frå prosjektet og drøftar emnet og problemstillingar som dukkar opp. Resultata skildrar blant anna kva elevtypar som har delteke i prosjektet, deira forhold til matematikkfaget og litt om arbeidsvanar både på skulen og på heimebane.
Konklusjon:
Eg har observert at elevane verkar like praktisk undervisning, dei ynskjer prøve nye ting, og at dei får vere utandørs og i mindre grupper ser ut til å vere ein motivasjonsfaktor i seg sjølv. På grunnlag av dette vil eg seie at bruk av rekning i kroppsøvingsfaget kan auke matematikkinteressa for ungdomsskuleelevar. Den same matematikken som kanskje i utgangspunktet vart oppfatta av elevane som «vanleg matematikk», og difor altså vanskeleg og uinteressant, vart sett på med nye auger når denne vart knytt opp mot andre praktiske og aktuelle kroppsøvingsaktivitetar.