Browsing Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag by Title
Now showing items 1692-1711 of 2198
-
Religion og livssyn som begreper i LK20: Utforsking som strategi for å åpne begrepene
(Peer reviewed; Journal article, 2022)I denne artikkelen undersøker vi hvordan begrepene «religion» og «livssyn» brukes til å beskrive studieobjektet i de nye læreplanene fra 2020 og spør: Hvordan kan man unngå forenklede fremstillinger, og hvordan kan man la ... -
Repetisjon ved hjelp av digitale verktøy
(Master thesis, 2012-07-02)Læring har nær sammenheng med hukommelse. Uten hukommelse vil alt det vi har lært ganske raskt bli borte, og vi må begynne på nytt igjen. Alle som går på skole og studerer har som målsetting å huske mest mulig av det de ... -
Researching ‘liquid integration’: breaking new ground for processual and contingent methodology.
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Although there has been a broad and controversial debate on the concept of integration in social science over the last couple of decades the methodological debate of how to measure the processual, contingent side of ... -
Responding to wicked tensions and problems in practices-developing research
(Chapter; Peer reviewed, 2023)Experiences from practices-development research, as presented in Part II of this book, identify what we call wicked tensions and problems (Bentley J, Toth. Exploring wicked problems: what they are and why they are important. ... -
Rettleiarrolla i kollegarettleiing som profesjonelt læringsfellesskap i barnehagen
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Målet med artikkelen er å undersøke rettleiaren si forståing av eigen praksis, og diskutere kollegarettleiing som profesjonelt læringsfellesskap i barnehagen. Det empiriske materialet byggjer på videoopptak av retrospektive ... -
Rettleiing for å fremje motivasjon
(Bachelor thesis, 2014)I denne oppgåva er temaet rettleiing og motivasjon. I Rammeplanen for barnehagens innhald og oppgåver (2011) står det at styrar og pedagogisk leiar har ansvar for å rettleie personalet mot å få ei felles forståing av ... -
Rettleiing i teikning
(Bachelor thesis, 2012-06-27)Undersøkinga mi i denne oppgåva var å finne ulike strategiar for rettleiing ein kan nytte i teikneundervisning. Eg har gjennomført ein observasjon i to 3. klassar der eg har sett på ulike rettleiingsstrategiar, og om dei ... -
Rettleiingsteknologi – artefakt for struktur og samhandling i lærarutdanningspraksis
(Master thesis, 2020)Digitalisering er eit naudsynt hjelpemiddel for å utføra mange av dei oppgåvene vi arbeider med, også i utdanningssektoren. Denne masteroppgåva handlar om korleis praksislærarar opplever å ta i bruk rettleiingsteknologi i ... -
Rettskriving i nynorsk og bokmål: Ein studie av substantiv og verb i tekstar skrivne av elevar på 7. trinn
(Master thesis, 2019)Føremålet med denne undersøkinga har vore å finne ut kva rettskrivingsfeil ein kan finne i tekstar som er skrivne av elevar med nynorsk som hovudmål og i tekstar skrivne av elevar med bokmål som hovudmål. I tillegg til å ... -
Risikofylt lek i barnehagen
(Bachelor thesis, 2017)Denne bacheloroppgaven innen barnehagelærerutdanningen gir 15 studiepoeng. Jeg har valgt å forske på den risikofylte leken i barnehagen. Problemstillingen min er: «Hvordan kan man i barnehagen unngå at den voksnes subjektive ... -
Risikofylt lek på barnehagens uteområde for 1-3-åringer
(Bachelor thesis, 2021) -
Risikolek
(Bachelor thesis, 2017)I bacheloroppgaven min valgte jeg å fokusere på den voksnes praksis i barnehagen. Målet var å finne ut om det blir lagt til rette for risikolek og om barna fikk lov til å leke risikoleker. Jeg ville også finne ut om høyere ... -
Risikolek : hva har risikolek å si for barns psykiske og fysiske utvikling
(Bachelor thesis, 2017) -
Risikolek – fortere fortere, høyere høyere
(Bachelor thesis, 2022) -
Risikoutsatte barn og tilrettelegging for et resiliensremmende miljø.
(Bachelor thesis, 2018) -
Robotassistert undervisning i kunst og håndverk
(Bachelor thesis, 2019) -
The role of parental involvements in children’s acquisition of Kiswahili pre-reading skills in Tanzania
(Peer reviewed; Journal article, 2022)This study explored the role of parental involvements in children’s acquisition of Kiswahili pre-reading skills in Tanzania. Specifically, it compared rural public high performing schools and low performing schools. ... -
Rom for ubehag i undervisning om rasisme i klasserommet
(Chapter; Peer reviewed, 2021)Rasisme oppleves som et ubehagelig tema å snakke om. I kapittelet pekes det på pedagogiske fordeler ved å gi rom for ubehag i møte med rasisme. Ved å gi minoritets- og majoritetsstudenter like mye rom for å dele oppfatninger ... -
Rommet i barnehagen – en tilfeldighet eller et pedagogisk verktøy?
(Bachelor thesis, 2020) -
Rommet som pedagogisk verktøy
(Bachelor thesis, 2020)