Blar i Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports på tittel
Viser treff 4071-4090 av 4103
-
Å oppdage barn i barnehagen som opplever omsorgssvikt
(Bachelor thesis, 2021) -
Å oppdage opplevinga av meg saman med deg: Ein kollektiv estetisk læreprosess
(Master thesis, 2020)Å oppdage opplevinga av meg saman med deg - ein kollektiv estetisk læreprosess er ei kunstnarisk forsking i kreative fag og læreprosessar. Utgangspunktet for forskinga er vår erfaring av at estetisk verksemd kan opne eit ... -
Å padle i sirup og kjempe mot vindmøller: Fire lærarutdannarar om nynorsk i lærarutdanningane
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Artikkelen tek føre seg nynorskopplæring og -vurdering for lærarstudentar utan norsk som fag. Når norsk ikkje lenger er obligatorisk for studentane på grunnskulelærarutdanning 5–10, er det uklart korleis utdanningane sikrar ... -
Å reenacte fortiden for å formidle historien
(Master thesis, 2019)In this thesis, I will explore reenactment as an arena for education and teaching History. It is based on a hypothesis: That, generally speaking, reenactors are occupied with teaching the history they are reenacting, and ... -
Å rekne i kunst og handverk
(Master thesis, 2012) -
Å samarbeide med flerkulturelle foresatte
(Bachelor thesis, 2019) -
Å skape rom med blyanten
(Bachelor thesis, 2012-06-27)Målet med mi forsking var å leggja opp eit undervisningsopplegg som kan vera eit eksempel på korleis ein kan leggja opp og betra teikneundervisninga i skulen. Eg retta difor fokuset mitt mot teikneundervisninga. Dette ... -
Å skape tryggleik for dei yngste barna i barnehagen
(Bachelor thesis, 2023)In this bachelor’s assignment, we have investigated how the kindergarten and educational leader can create a safe and soft transition from home to kindergarten for children aged 1-2, specifically the youngest children. The ... -
Å snakke med kroppen og lytte med øynene: små barns medvirkning i prosessorientert kunstfaglig arbeid
(Bachelor thesis, 2023) -
Å stave for hånd og på tastatur: En komparativ rettskrivingsstudie av 6. klassingers staveferdigheter for hånd og med rettskrivingsprogram
(Master thesis, 2021)Formålet med denne studien er å undersøke hva som kjennetegner et utvalg elevers staveferdigheter i deres tekster skrevet for hånd og på data med stavekontroll. I studien undersøker jeg hvilke typer stavefeil som fremkommer ... -
Å ta i bruk omvend undervisning - korleis og kvifor
(Journal article, 2021)Den omvende undervisninga kan frigjera tid i klasserommet og gi lærarane eit større handlingsrom for å leggja til rette for ei elevsentrert undervisning. Ein studie tar for seg erfaringane til lærarar som har prøvd dette ... -
Å ta spørsmål om form på alvor
(Peer reviewed; Journal article, 2017) -
Å ta val og oppleve meining – Ein kvalitativ studie om elevmedverking i kroppsøvingsundervising
(Master thesis, 2023)I denne oppgåva undersøkjer vi kva som skjer når vi lar elevar ta val i kroppsøving, og kva dei opplev som meiningsfullt med ei slik undervising. Gjennom ei utforskande tilnærming til undervising er ambisjonen å skape ... -
Å tenkje innanfor boksane: Ein orienteringsteknikk for nybegynnarar i noteopplæring
(Bachelor thesis, 2019) -
Å utfordre og utvide komfortsonen i «Barnehagelærerutdanning med kunstfag»
(Bachelor thesis, 2020) -
Å velje eit minorisert språk: mellom språkpolitiske ideal og språkleg realitet
(Peer reviewed; Journal article, 2020)Artikkelen tek føre seg Høgskulen på Vestlandets (HVL) avgjerd om å ha nynorsk som hovudspråk og korleis vedtaket vart grunngjeve og konkretisert då institusjonen utarbeidde språkpolitiske retningslinjer. Artikkelen drøftar ... -
Å vera ulike – saman
(Bachelor thesis, 2019) -
Å vere i musikken. Ein autoetnografisk studie på flyt i arbeidet med musikkskaping.
(Master thesis, 2021)Dette masterarbeidet byrja då eg og kollega Simon Kleppe Røskeland våren 2020 bestemte oss for å gjere eit større kunstnarleg samarbeid. Eg komponerte og han har skreiv tekstar til eit fonogram som me spelte inn med bandet ... -
Å verta digitalt kompetent – Lærarars deltaking i utviklingsarbeid: Spørjeundersøking blant lærarar i barne- og ungdomsskulen i Sunnhordland.
(Master thesis, 2016-08-09)IKT vert nytta i stadig større grad i samfunnet vårt, både privat og i yrkeslivet. Skulen har som si viktigaste oppgåve å utdanna elevane, og slik førebu dei for vidare skulegang og arbeidsliv. Myndigheitene stiller derfor ...