Atferdsvansker i skolen : hvordan kan barn med atferdsvansker få best mulig tilpasset opplæring i skolen? : voksne reflekterer over sin skolehverdag og de tiltakene som ble iverksatt
dc.contributor.author | Ranheim, Mari-Anne Egge | |
dc.date.accessioned | 2009-05-15T12:02:58Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/150611 | |
dc.format.extent | 366821 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | en |
dc.subject | atferdsvansker | en |
dc.title | Atferdsvansker i skolen : hvordan kan barn med atferdsvansker få best mulig tilpasset opplæring i skolen? : voksne reflekterer over sin skolehverdag og de tiltakene som ble iverksatt | en |
dc.type | Master thesis | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en |