Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAndersen, Irene Aasen
dc.date.accessioned2009-01-27T13:24:19Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/150489
dc.description.abstractLæring, kompetanseheving og personleg meistring - erfarne sjukepleiarar sin kvardag Målet til studien er å få kunnskap om erfarne sjukepleiarar sitt arbeid med læring, kompetanseheving og utvikling av personleg meistring. Det er nytta ein kvalitativ metode med halvstrukturert form på intervjua. Utvalet består av seks erfarne sjukepleiarar ved seks ulike sengepostar, ved tre ulike sjukehus på vestlandet. Datamaterialet er analysert i samsvar med Kvale (2001) sin analysemodell over seks trinn. Funna i studien viser at erfaringsbasert kunnskap som er teoretisk forankra, har gjort erfarne sjukepleiarar trygg både som fagperson og som menneske. Arbeidsmiljø, fagleg nettverk og refleksjon over eigne handlingar var viktig for å få ein god læreprosess. Uballanse mellom høve til å halde seg fagleg oppdatert, knappe ressursar og krav var slitande, og dette var ein viktig kontekst for opplevinga av personleg meistring.en
dc.format.extent502180 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoren
dc.titleLæring, kompetanseheving og personleg meistring : erfarne sjukepleiarar sin kvardagen
dc.typeMaster thesisen
dc.subject.nsiVDP::Medical disciplines: 700::Health sciences: 800::Nursing science: 808en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel