dc.contributor.author | Netteland, Grete | |
dc.contributor.author | Fretland, Jan Olav | |
dc.contributor.author | Melhus, Alf Tor | |
dc.contributor.author | Osland, Sara Therese | |
dc.contributor.author | Parmentier, David | |
dc.contributor.author | Øien, Knut Erling | |
dc.contributor.author | Skjeldestad, Kjell | |
dc.date.accessioned | 2011-06-17T07:38:20Z | |
dc.date.available | 2011-06-17T07:38:20Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-466-0120-5 | |
dc.identifier.issn | 0806-1688 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/149595 | |
dc.description.abstract | Rapporten er ei innstilling frå Arbeidsgruppe for digital kompetanse, oppnemnd av rektor i januar 2010. Dokumentet skisserer arbeidet med utvikling av ein strategi for digital kompetanseheving hjå studentar og tilsette i HSF og foreslår og formulerer også ein slik strategi. Rapporten tar utgangspunkt både i nasjonale føringar om digital kompetanseheving i UH-sektoren og i nasjonale strategiar for kompetanseheving i statlege organisasjonar. Nyare forsking om digital kompetanse og ikt-støtta læring dannar eit viktig utgangspunkt for arbeidet med rapporten. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.relation.ispartofseries | HSF-Rapport;5/2010 | |
dc.subject | digital kompetanse | en_US |
dc.subject | høgskule | en_US |
dc.title | Digital kompetanse sett i system : innstilling frå arbeidsgruppe for digital kompetanse i HSF | en_US |
dc.type | Book | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en_US |
dc.source.pagenumber | 53 s. | en_US |