dc.contributor.author | Helland, Synneva | |
dc.contributor.author | Øydvin, Astrid | |
dc.date.accessioned | 2008-07-28T07:05:54Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.issn | 0806-1696 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/149453 | |
dc.description.abstract | Tilrettelegging for studentar med lese- og skrivevanskar i høgre utdanning er utgangspunktet for eit utviklingsarbeid på Praktisk-pedagogisk utdanning (PPU) ved Høgskulen i Sogn og Fjordane. Vi har arbeidd med tiltak som kan gjere studiet meir fleksibelt og dermed lettare for denne studentgruppa å gjennomføre. Målet er universell tilrettelegging – det vil seie å legge til rette fleksible løysingar som kjem alle studentane til gode. | en |
dc.format.extent | 857922 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | en |
dc.relation.ispartofseries | HSF Notat | en |
dc.relation.ispartofseries | 5/2006 | en |
dc.subject | Avdeling for lærarutdanning og idrett | en |
dc.subject | lesevansker | en |
dc.subject | skrivevansker | en |
dc.subject | dysleksi | en |
dc.title | PPUDeltid - også for studentar med lese- og skrivevanskar? | en |
dc.type | Book | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en |