Browsing HVL Open by Author "Sætre, Per Jarle"
Now showing items 1-11 of 11
-
Bruk av Nettverk for miljølære i praksisundervisninga, del 2-2003
Berget, Knut Kai; Farestveit, Jon; Sætre, Per Jarle; Mossestad, Hugo (HSF Notat, Book, 2004)Prosjektet er eit utviklingsprosjekt i samband med praksisundervisning i lærarutdanninga. Praksisoppgåva var å nytta eit av opplegga frå Nettverk for miljølære. Dette blei gjort for å forbetre praksis og få praksis meir ... -
Education for Sustainable Development in Norwegian Geography curricula
Sætre, Per Jarle (Journal article; Peer reviewed, 2016)In Norway, environmental education (EE) has been part of schools’ curricula since the 1970s. The concept of education for sustainable development (ESD) was introduced after Agenda 21 was introduced at the UN conference on ... -
Evaluering av prøvefaget Klima- og miljø ved Firda vidaregåande skule
Sætre, Per Jarle (Notat - Høgskulen på Vestlandet, Nærregion Sogn og Fjordane;9/2017, Working paper, 2017)Ved Firda vidaregåande skule i Nordfjord har ein utvikla eit nytt fag med tittel klima– og miljøfag. Faget tar for seg forskjellige sider ved klimautfordringa. Rapporten er ein gjennomgang av målsettingar og erfaringar ... -
Gjennomføring av faget Klima og miljø på Firda vidaregåande skule
Sætre, Per Jarle (Report, 2019)Ved Firda vidaregåande skule har ein utvikla eit nytt fag med tittel: Klima– og miljøfag. Faget tar for seg forskjellige sider ved klimautfordringa. Denne rapporten viser elevar og lærarar sine vurdering av faget. Faget ... -
Innleiing - kjerneelementa i forskingsperspektiv
Børhaug, Kjetil; Sæle, Christian; Sætre, Per Jarle (Chapter; Peer reviewed, 2022) -
Klima- og miljøfaget slik det er gjennomførd på Firda v.g.s. skuleåret 2022/2023
Sætre, Per Jarle (HVL-notat;2023/4, Working paper, 2023)Rapporten er ein gjennomgang av gjennomføringa av klima- og miljø 2 som blei gjennomførd skuleåret 2022-2023. Den viser at elevar er motiverte for å lære meir om klimaendringane. Faget blir av elevar og lærar vurdere som ... -
Klima- og miljøfaget ved Firda som fag i vidaregåande skule
Sætre, Per Jarle (HVL-Notat;2023/1, Working paper, 2023)Ved Firda vidaregåande skule i Nordfjord har ein utvikla eit nytt fag med tittel klima- og miljøfag. Faget tar for seg forskjellige sider ved klimautfordringa. Denne rapporten vurderer berekraftig utvikling og klimaendringar ... -
Klimaundervisning som eige fag i skulen. Erfaringar med klima- og miljøfaget som prøvefag.
Sætre, Per Jarle (Chapter; Peer reviewed, 2023)To learn about climate and climate change is an important goal in the curriculum for Norwegian schools. Received with permission from the Norwegian Directorate for Education and Training, Firda upper secondary school began ... -
Kontinuitet eller brot? Geografi i grunnskulen etter ‘fagfornyinga’ 2020
Sætre, Per Jarle (Peer reviewed; Journal article, 2021)I den nye læreplanen ‘fagfornyinga’ frå 2020 er geografi ikkje lengre synleg som eige fag eller eige hovudområde i fag, men kompetansemål ein kan knyte til geografi, inngår i ein temabasert læreplan. Denne artikkelen ser ... -
Naturgeografi i skulefaget geografi: Kva fortel høyringa til læreplanreforma LK 2020 om synet på naturgeografi blant lærarar?
Sætre, Per Jarle (Peer reviewed; Journal article, 2022)Den nye læreplanen fagfornyinga (LK 2020) hadde forslag om store endringar for geografifaget i grunnskule og vidaregåande skule. Artikkelen analyserer høyringssvar til reforma frå grunnskular og vidaregåande skular. Formålet ... -
Å lære å bli lærar : om læring og undervisning i fag, tema og ferdigheiter i ny lærarutdanning
Langfeldt, Gjert; Moe, Vegard Fusche; Apelseth, Arne; Fretland, Jan Olav; Sørheim, Bjørn; Haara, Frode Olav; Sætre, Per Jarle; Pedersen, Jon Helen; Ulvestad, Hilde Aga; Standal, Øyvind Førland; Werler, Tobias (HSF-Rapport;6/2011, Research report, 2011)Lærarutdanningane er i støypeskeia. Frå hausten 2011 blir studentar tekne opp til Grunnskulelærarutdanning og ikkje til Allmennlærarutdanning. Denne rapporten dokumenterer korleis ein arbeider ved HiSF for å fylle ei ...